Kthimet & Rimbursimet

Nuk jeni të kënaqur me porosinë tuaj? Nuk ka problem, ne jemi këtu për t'ju ndihmuar, te gjithe artikujt mund të kthehen për rimbursim të plotë brenda 14 ditëve nga data e dorëzimit.
  • SI MUND TË KTHEJ NJË ARTIKULL?

Mund të kërkoni një kthim përmes faqes sonë të internetit dhe te aplikoni duke plotesuar formularin duke klikuar KETU ose duke na kontaktuar direkt ne WhatsApp ne numrin +355686621603 dhe një postier do t'i marrë artikujt në adresën tuaj brenda 1-2 dite pune, gjithmonë kur vendndodhja e adresës është në të njëjtin shtet ku keni bërë porosinë. 
Produktet duhet të jenë në gjendje perfekte dhe të shoqëruara me paketimin origjinal te pa demtuar. 

Gjithashtu ne momentin qe do te dorezoni porosin tek postieri do te merrni edhe nje rimbursim te plote per porosin tuaj.

  • SI DO TA MARR SHUMËN TIME TË RIMBURSIMIT?

Pasi të miratohet rimbursimi, e njëjta shumë do të rimbursohet në të njëjtën mënyrë pagese që keni përdorur gjatë blerjes. Pra nese metoda e pageses eshte ber me para ne dore tek postieri, edhe rimbursimi do te behet me para ne dore tek postieri.

  • KUR DO TË BËHET RIMBURSIMI I SHUMËS SIME TË KTHIMIT?

Pas miratimit, do të merrni një konfirmim që do t'ju tregojë shumën që do të rimbursohet dhe koha e procedimit të rimbursimit behet brenda 1-3 dite pune.

  • MUND TË KTHEJ ÇFARËDO ARTIKULLI?

Produktet që do të kthehen duhet të jenë në gjendje të përkryer, të mbajnë etiketat e tyre origjinale dhe të mos jenë përdorur. Kthimi duhet të bëhet brenda një periudhe maksimale prej 14 ditësh nga konfirmimi i dërgesës.

  • A MUND TA ANULOJ POROSINË TIME?

Po. Na kontaktoni ne WhatsApp ne numrin +355686621603 ose duke klikuar KETU, menjehere do te ju asistojm nga stafi i dyqanit.

  • A DO TË MARR TË NJËJTIN PRODUKT SIÇ DUKET NË FOTOGRAFI?

Sigurisht qe PO. Në SUPERFIIN.com ne bëjmë çdo përpjekje të mundshme për të shfaqur në mënyrë sa më reale karakteristikat e artikujve (ngjyrën, përbërjet, etj.).
Gjithashtu ne momentin qe merrni porosin mund ta kontrolloni produktin dhe me pas te beni pagesen, nese produkti eshte ndryshe nga cfare ne e kemi reklamuar atehere keni te drejte ta refuzoni porosin.

SUPERFIN rezervon të drejtën të refuzojë kthimet në rastet e mëposhtme:
-Nëse artikujt nuk kthehen në kushtet e tyre origjinale;
-Nëse artikujt nuk kthehen me etiketat, kutitë dhe etiketat e tyre të bashkangjitura siç duhet;
-Nëse artikujt nuk kthehen brenda 14 ditëve nga data e dorëzimit;
-Nëse artikujt tregojnë ndonjë shenjë përdorimi ose dëmtimi (gërvishtje, dëmtime);

Ekipi ynë i sherbimit te klientit është në dispozicionin tuaj për çdo pyetje, ju lutemi na kontaktoni në superfin.it.cs@gmail.com ose ne WhatsApp +355686621603