Kthehu dhe Politika e Rifondit

Nuk jeni të kënaqur me porosinë tuaj? Nuk ka problem! 

Nëse nuk jeni të kënaqur me porosinë tuaj, artikujt mund të kthehen shkëmbimi i modelevekredi dyqani, ose rimbursim brenda  30 ditë nga data e dorëzimit. 

 1. KUSHTET DHE KUSHTET E KTHIMIT

  • Artikujt nuk duhet të jenë përdorur, të dëmtuar ose ndryshuar në asnjë mënyrë dhe nuk duhet të kenë asnjë shenjë përdorimi.
  • Artikujt duhet të kthehen me të gjitha etiketat dhe etiketat origjinale ende të bashkangjitura, paketimin dhe aksesorët e tjerë të marrë me porosinë.
  • Produktet duhet të kthehen me kutitë e tyre origjinale, të cilat nuk duhet të dëmtohen dhe/ose të ndryshohen ose të përdoren si paketë e jashtme për dërgesën.
  • Kthimet mund të paketohen në kutinë SUPERFIN ose në çdo lloj paketimi tjetër të përshtatshëm, i cili duhet të mbyllet me shirit ngjitës. 
  • Kthimet e dërguara me shpenzimet SUPERFIN do të refuzohen dhe do të kthehen me pagesën e dërguesit.
  • SUPERFIN rezervon të drejtën të refuzojë kthimet e paautorizuara që dhe/ose nuk përputhen me Politikën e Kthimit. Në rast të marrjes së kthimeve të paautorizuara, kutia do të mbetet pronë e klientit dhe do t'i kthehet dërguesit, me kusht që të paguajë tarifat e transportit. 

2. UDHËZIMET E KTHIMIT
Për të paraqitur një kërkesë kthimi, shkoni te FAQJA E KONTAKTIT dhe shkruani porosinë tuaj numrin, emrin tuaj të plotë dhe adresën tuaj të emailit. Pastaj, zgjidhni artikujt dhe rezolucionin e preferuar. Ju do të merrni një email konfirmimi sapo të miratohet kthimi. Në rast se numri i porosisë nuk njihet, ju lutemi kontaktoni Shërbimin tonë të Kujdesit për Klientin për miratimin e kthimit. 

  • Kostot e transportit të kthimit janë në ngarkim të klientit, SUPERFIN nuk ofron kthime falas dhe/ose etiketa transporti. Është e mundur kthimi i artikujve me çdo transportues të zgjedhjes suaj. Kostot e transportit të kthimit përjashtohen nga rimbursimet. 
  • Kthimet duhet të dërgohen brenda 30 ditë nga data e dorëzimit të porosisë.

3. OPTIONS PAS KTHIMIT
Të gjitha kthimet do të përpunohen brenda 10 ditëve të punës që nga momenti i dorëzimit të kthimit në depon tonë. Një email njoftimi automatik do t'i dërgohet klientit sapo të merret kthimi. 

  • SHKËMBIMI MODEL - I njëjti artikull mund të ndërrohet me një model tjetër. Një rimbursim do të lëshohet automatikisht nëse modeli i kërkuar nuk është i disponueshëm. 
  • RIFUNDIMI NË MËNYRËN E PAGESËS - Sapo të përpunohet kthimi, klientët do të marrin një rimbursim për vlerën totale të artikujve të kthyer (shpenzimet e transportit/kthimit të transportit dhe tarifat doganore janë të përjashtuara - shih pikën 4 - përjashtuar). Rimbursimet mund të lëshohen ekskluzivisht në mënyrën e pagesës të përdorur për blerjen sipas Direktivës së BE-së. Disponueshmëria e shumës së rimbursuar varet nga banka, zakonisht jo më shumë se 7 ditë pune. Rimbursimet do të lëshohen në të njëjtën monedhë si blerja origjinale. Ju lutemi merrni parasysh çdo kurs këmbimi midis monedhave të ndryshme, çdo diferencë nuk mund të rimbursohet.
  • RIMFUNDIME NË LLOGARINË BANKARE - PËR ORGANIZIMET "PAK ME DORGJE" - Nëse e keni paguar blerjen tuaj me para në dorëzim, ne do të kontaktojmë me ju sapo të merret kthimi dhe të përpunohet për të kërkuar një llogari bankare ose një llogari Paypal për të marrë rimbursimin. Ju lutemi vini re se mbajtësi i llogarisë duhet të përputhet me emrin e personit që ka bërë porosinë. 

Pasi të keni regjistruar me sukses kërkesën tuaj për kthim, mund të vazhdoni të dërgoni artikujt në magazinë SUPERFIN. 

Konsumatorët do të jenë përgjegjës për paketën e kthimit dhe përmbajtjen e saj derisa të arrijë në magazinë tonë. SUPERFIN nuk do të jetë përgjegjës për paketat e dëmtuara/të humbura të dërguara nga korrierët e klientëve.

4. BLOKET DOGANORE DHE TATIMET E IMPORTIT
Dërgesat nga vendet EXTRA të BE-së dhe nga pjesa tjetër e botës mund të vonohen për shkak të kontrolleve të sigurisë doganore në hyrje. Ne ju sugjerojmë të merrni një numër përcjellës nga korrieri juaj për të gjurmuar dërgesën tuaj. Nëse paketa juaj e kthimit bllokohet në doganë në hyrje, Dogana Italiane do të na kontaktojë për të kërkuar dokumentacionin e nevojshëm për lirimin e dërgesës. I gjithë procesi mund të zgjasë deri në 60 ditë.

SUPERFIN nuk mund të shpejtojë procesin ose të kontaktojë Doganën dhe në asnjë rast nuk do të jetë përgjegjës për zhdoganimin pasi kjo rregullohet drejtpërdrejt nga zyrat doganore.
Nëse aplikohen tarifa importi për çdo paketë kthimi, 1/3 e shumës totalent do t'i tarifohet Klientit dhe do të zbritet nga rimbursimi/krediti i dyqanit. SUPERFIN do të marrë përsipër 2/3 e mbetur të shumës.

5. ARTIKUJT TË DËMTUAR / ME DETIM / TË PASAKTA
Në rast të marrjes së artikujve të dëmtuar ose të pasaktë, ju lutemi kontaktoni superfin.it.cs@gmail.com brenda 3 ditë kalendarike pas datës së dorëzimit duke ofruar prova fotografike që tregon sende të dëmtuara/të pasakta për të marrë miratimin. Nëse kthimi është i autorizuar, SUPERFIN do të japë udhëzime të mëtejshme se si të vazhdohet me kthimin. Ju lutemi vini re se nëse kthimi dërgohet vetë, SUPERFIN nuk do të jetë në gjendje të rimbursojë asnjë kosto transporti në asnjë rrethanë.

Për pretendimet e dërguara gjatë 3 ditëve kalendarike dhe brenda 30 ditëve kalendarike pas datës së dorëzimit, zbatohen kushtet e mësipërme me kthimet me pagesë të klientit.

6. POROSI I PAPLOTË / PAKO E DËMTUAR
Në rast të marrjes së një pakete e cila është dukshëm e dëmtuar ose jo në kushte optimale, ju sugjerojmë pranoni me rezervë ose refuzoni paketën pas dorëzimit dhe kontaktoni menjëherë Kujdesin tonë për Klientin. Në rast se paketa është e dëmtuar ose ka ndonjë send që mungon, ju lutemi dërgoni disa fotografi tek superfin.it.cs@gmail.com duke treguar kushtet e kutisë pas dorëzimit, duke bërë këtë, ne do të jemi në gjendje t'i dërgojmë një kërkesë korrierit.

SUPERFIN rezervon të drejtën të refuzojë kthimet në rastet e mëposhtme:
-Nëse artikujt nuk kthehen në kushtet e tyre origjinale;
-Nëse artikujt nuk kthehen me etiketat, kutitë dhe etiketat e tyre të bashkangjitura siç duhet;
-Nëse artikujt nuk kthehen brenda 30 ditëve nga data e dorëzimit;
-Nëse artikujt tregojnë ndonjë shenjë përdorimi ose dëmtimi
-Nëse kthimi nuk është në përputhje me KUSHTET & KUSHTET E KTHIMIT për ndonjë arsye;


Kujdesi ynë ndaj klientit është në dispozicionin tuaj për çdo pyetje, ju lutemi na kontaktoni në superfin.it.cs@gmail.com ose me telefon në (+355) 68 662 1603 ose nëpërmjet kanaleve live.